loading...
اطلاعات مهاجرت
رویا پیغان بازدید : 95 شنبه 02 شهریور 1398 نظرات (0)

پذیرش برای برنامه تحصیلات عالی در اتریش بدست بنیاد-نهاد-سازمان های آموزشی برگزار می شود. برای پذیرش در برنامه آموزش عالی و تحصیل رایگان در اتریش 2019 ، پیش درآمد باید با بنیاد-نهاد-سازمان ای که این برنامه را ارائه می دهد، تماس بگیرید. این روند را می توانید با کارشناسان کاربلد ما در موسسه حقوقی بسپارید و جای هیچگونه نگرانی نیست. پیوسته مطلب را از قلم کارشناسان ما مطالعه کنید و نظر خود را بفرمائید.

 

تحصیل رایگان در اتریش 2019


اتریش یک تصویر کلی از اینکه یک کشور گرانقیمت جهت گردشگری است، دارد. وین گرد از گرانترین پایتخت های اروپایی است و تعطیلات زمستانی در قله های بلند اتریش(الپ) در میانی ثروتمندان مشهور است. گرچه نخستین چیزی که ملت را در سراسر عالم زمانی که گفتگو در مورد آموزه خواندن در اتریش می شود بهت زده میکند این است که در واقع جهت دانشجویانی که از اتحادیه اروپا ‌و منطقه اقتصادی اروپا می آیند رایگان است. شهریه دانشگاه در دانشگاههای اتریشی در اتریش، شما می توانید در دانشگاههای خصوصی یا عمومی، دانشکده ها و دانشگاه علوم کاربردی ثبت اسم کنید.

 

شهریه در دانشگاه های عمومی:

  • جهت دانشجویان اروپایی: مجانی می باشد فقط باید ۱۸ یورو جهت اتحادیه دانشجویی و بیمه دانشجویی هر ترم بپردازند.
  • جهت دانشجویان غیر اروپایی:۱۴۵۰ یورو در سال

موارد استثنا:

دانشگاه وین خرج تحصیل جهت برنامه های تحصیلی ویژه در دوره های کارشناسی ارشد مثل قانون یا روابط بین الملل جهت تمام دانشجویان بیگانه صرف عقیده از ملیتشان عهده دار می‌شود. دانشگاه های علوم کاربردی اگر بخواهند خرج عهده دار شوند جداگانه تصمیم میگیرند. اخیراً ۱۷ دانشگاه علوم کاربردی از ۲۰ نیاز دارند الی دانشجویان اروپایی شهریه حدود ۳۶۳ یورو در هر ترم پرداخت کنند. خرج جهت اتحادیه دانشجویی و بیمه نیز اعمال می شود.

 

شهریه در دانشگاه های خصوصی:

  • دانشگاه های خصوصی شهریه ویژه خود را دارند که از ۱۰۰۰ یورو در سال آغاز میشود و به بیشتر از نزدیک ۴۰۰۰۰ یورو در سنه می تواند برسد.

 

دانشگاه های آزاد در اتریش

در اینجا مثالهایی از دانشگاههای آزاد تحصیلی در اطریش جهت دانشجویان اروپایی و منطقه اقتصادی اروپا وجود دارد:

  • WU
  • (دانشگاه صنعتی و کسب و کار وین)
  • دانشگاه یوهانس کپلر لینز(Johannes kepler linz university)

 

 

دانشگاه علوم کاربردی اتریش

در اینجا لیستی از شهریه ها جهت دانشجویان بین المللی در دانشگاه های رتبه برتر اتریش هستی دارد:

  • دانشگاه وین-شهریه متوسط بین ۱۵۰۰ و ۱۱۰۰۰ یورو در سال
  • شهریه دانشگاه علم و صنعت وین ۱۵۰۰ یورو در سال
  • دانشگاه Innsbruck شهریه میانه ۱۴۵۰ یورو در سال
  • شهریه دانشگاه دانش و صنعت گراز ۱۴۵۰ یورو در سال

 

 

شرایط اخذ استجابت برای تحصیل مجانی در اطریش 2019


برای برنامه های تحصیلی کارشناسی:

 

  • دانشجویان با گواهی تحصیلی تکمیل دبیرستان غیر اتحادیه اروپا:
  • اثبات ملیت (فتوکپی گذرنامه تان)
  • مدارک تحصیلی معادل تکمیل دبیرستان 

مدارک تحصیلی ویژه شما برای تحصیلات دانشگاهی (آلمانی: “Nachweis der besonderen Universitätsreife”): شما باید مقاوم کنید که در کشوری که مدرک دیپلم شما در آن صادر شده است، واجد شرایط استجابت در دودمان تحصیلی انتخابی تان هستید.

مهارت در زبان آلمانی (مدرک دیپلم آخر تحصیلات متوسطه تایید کننده حداقل 4 سال دروس آلمانی یا دیپلم زبان آلمانی یا مدارک مشابه).

برای برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد:

  • تکمیل کامیابی آمیز حداقل 6 ترم تخصصی مدرک لیسانس پیوسته (حداقل 180 ECTS)

برای برنامه های تحصیلی دکترا:

  • مدرک کارشناسی بزرگتر در همان رشته تحصیلی به عنوان پروپوزال تحقیقاتی یا معادل آن

توجه: برنامه هایی با امتحانات ورودی (به عنوان نمونه دانشگاه های پزشکی، دانشگاه های هنر، برنامه های تحصیلی UAS): خواهشمندم در مورد زمان نهایی درخواست نامه، شرایط ویژه و تاریخ برای امتحان ورودی به خوبی پژوهش کنید (تاریخ پایانی برای تقاضا امتحانات ورودی می تواند الی 6 ماه پیش از آغاز ترم باشد).

 

تحصیل رایگان در اتریش

 

دانشگاه های علوم کاربردی اتریش

 برای اکثر برنامه های تحصیلی در دانشگاه های علوم کاربردی، شما باید به چهره آنلاین تقاضا دهید. قبل بیچارگی برای استجابت یک برنامه کارشناسی به شرح ذیل است:

  • مدرک تحصیلی عمومی ورود به دانشگاه (مدارک تحصیلی معادل دبیرستان) یا
  • مدارک حرفه ای مربوطه.

برخی از برنامه های تحصیلی Fachhochschule وانگهی بیچارگی به پابرجا کردن دانش کافی از زبان آلمانی دارند. علاوه بر این، تمام متقاضیان باید به فرایند ورودی را متقبل شوند. این فرایند برای هر دودمان تحصیلی متفاوت است. معمولا شما باید مدارک کتبی ارسال کنید، در آزمون های کتبی یا شفاهی قبول شوید و در مصاحبه کمپانی کنید.

 

برای برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد:

  • تکمیل کامیابی آمیز کمینه 6 ترم تخصصی مدرک لیسانس مرتبط (حداقل 180 ECTS)

 

کالج های دانشگاهی تربیت معلم

شما باید برای بسیاری از برنامه های تحصیلی در کالج های دانشگاهی پرورش آموزگار به صورت آنلاین ثبت نام کنید. تمام اطلاعات مربوط به روند پذیرش را می طاقت در وب سایت موسسه یافت. لطفا توجه داشته باشید که باید دانش کافی در مورد زبان آلمانی داشته باشید.

 

ویزای برای تحصیل مجانی در اطریش 2019


دیگر کسان خارجی، اگر مدت اقامت آنها بیش از 6 ماه است، برای اهداف تحصیلی باید برای پروانه ماندن (Aufenthaltsbewilligung Studierende) در مقام نمایندگی اتریشی قبول از ورود به اطریش بعد از دریافت اعلامیه استجابت درخواست کنند. درخواست نامه به اتریش ارسال خواهد شد و فرد باید در مملکت خویش منتظر بماند (بنابراین، درخواست نامه باید حداقل 3 ماه پیش از ورود تعیین شده به اتریش ارائه شود).

 

استثنا: متقاضیانی که فرمان ورود به اتریش بدون ویزا دارند (اطلاعات در ارتباط با این باره در سفارت های اتریش در دسترس است) می توانند هنگام ورود به اطریش برای اجازه ماندن در دفتر کوچ تقاضا کنند و آن را گرفتن کنند.

 

مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام:

  • فرم تقاضا نامه کاملا پر شده و امضا شده (در دسترس از مقام نمایندگی؛ وانگهی قابل دانلود از اینترنت)
  • پاسپورت معتبر (دارای اعتبار برای همه دوره اقامت در اتریش)
  • عکس رنگی اندازه پاسپورتی (بین 3.5 در 4.5 سانتی متر و 4.0 در 5.0 سانتی متر)
  • گواهی تولد
  • گواهی رفتار خوب (هر جا در دسترس است)
  • بیمه سلامت برای دوره ورود تا آغاز تحصیل
  • اعلامیه استجابت از بنیاد-نهاد-سازمان آموزشی اتریشی
  • اثبات داشتن بودجه مالی کافی برای پوشش زندگی یک تن برای 12 ماه از قبل ( برای دانشجویان لغایت 24 سال: 426.57 یورو / ماهانه؛ برای دانشجویان اغلب از 24 سال: 772.40 یورو / ماهانه در سنه 2009)، برای مثال؛ دفترچه سپرده بانکی / حساب در اتریش / اعلامیه ضمانت زندگی یک فرد در اطریش / چک های مسافرتی
  • اثبات مسکن (قرارداد اجاره، پیمان نامه اقامت در خوابگاه دانشجویی).
  • صدور اجازه ماندن حائز خرج ای بالغ بر (110 یورو) است، شدنی است هزینه های اضافی نیز شامل شود.
  • ثبت اسم در اتریش

 

در اتریش ثبت نزد مقامات شهرداری (Meldeamt: Gemeindeamt Mgistratischez Bezirksamt) در ظرف 3 روز کاری از ورود به اطریش اجباری است. برای این مورد شما بیچارگی به فرم ثبت (Meldezettel، در دسترس از دفاتر ثبت یا از اینترنت)، که باید توسط شما تکمیل و توسط صاحب خانه تان امضا شود، (در هتل ها و مسافرخانه ها، ثبت اثناء گرفتن اطاق بدست مدیریت سپریدن می شود). تغییر آدرس نیز باید در طی 3 روز کاری به دفتر ثبت گزارش شود. خواهشمند است هنگام ترک اتریش به دفتر ثبت اطلاع رسانی کنید.

 

ملیت های کشور های اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا و ملیت های سوئیس اگر منظور ماندن برای بیش از 3 ماه دارند، باید به چهره اضافه برای تاییدیه ثبت (Anmeldebescheingung) درخواست کنند.

 

هزینه حیات برای تحصیل رایگان در اطریش 2019


از مجموع خرج ماهانه دانشجویان اتحادیه اروپا، دانشجویان خارجی در اتریش معمولا در حدود ذیل خرج می کنند:

 

  • 35% برای اقامت
  • 7% برای حمل و نقل
  • 1% برای شهریه ها.
  • هزینه کلی ماهانه، تقریبا  950 یورو.
  • نرخ محل سکونت در اطریش حدود 300 – 400 یورو / ماه است.

به طور میانگین، دانشجویانی که به تنهایی حیات می کنند نزدیک 400 یورو / ماه هزینه می کنند، دانشجویانی که در خوابگاه دانشجویی حیات می کنند حدود 260 یورو / ماه پرداخت می کنند؛ در حالی که آنهایی که با همسر / فرزند (فرزندان) حیات می کنند، نزدیک 370 یورو / ماه هزینه می کنند.

 

نرخ ها برای اکثر گزینه های مسکن در اطریش برای دانشجویان بین المللی به قرار ذیل است:

  • خوابگاه دانشجویی 200 – 400 یورو / ماه برای یک اطاق تک.
  • اجاره / آپارتمان مشترک نزدیک 300 یورو / ماه برای یک نفر، برای یک آپارتمان در مرکز شهر.
  • اقامت در منزل – میانگین خرج 550 یورو / ماه.

حدود قیمت برای خوراک در بعضی رستوران های محلی ارزان حدود 7 – 10 یورو است. سوپ گولاش 7 یورو و دسر نزدیک 4 یورو است.

در مناطق توریستی، با این حال، شما باید چشمداشت قیمت هایی نزدیک 12 الی 18 یورو برای غذای اصلی و 6 یورو برای یک نوشیدنی در عقیده بگیرید. سه وعده خوراک در یک رستوران متوسط نزدیک 20 الی 30 یورو برای هر فرد خرج دارد.

دانشجویان ذیل 26 سال می توانند یک کارت تخفیف (Vorteilskarte) گرفتن کنند، که به آنها پروانه سفر با نیمه هزینه معمول در اتریش را می دهد.

در گراز، شما می توانید این کارت را در ایستگاه اصلی قطار دریافت کنید، برای شما هزینه ای نزدیک 20 یورو دارد و اعتبار آن برای یک سال است. شما وانگهی می توانید بلیط ترمی 200 یورو را خریداری کنید.

برای دانشجویان علاقه مند به اخذ بیمه نامه سلامت تحت Gebietskerankenkasse؛ فرآیند درخواست نامه فاکتورهای بسیاری مشابه درآمد، درازا دوره تحصیلی و غیره را در نظر می گیرد. به طور کلی، اولویت با دانشجویانی است که دست کم یک سال آکادمیک کامل را به تحصیل پرداخته باشند. اگر شما از طریق این پروسه درخواست نامه پذیرفته شوید، حق ماهانه حدود 51.55 یورو در ماه است. ب این حال، ممکن است شما واجد شرایط این نوع پوشش نباشید، که باید حق ماهانه حدود 369.72 یورو (2013) را در ماه پرداخت کنید.

 

تحصیل مجانی کارشناسی در اتریش 2019


بورسیه 1 Liese Prokop از OIF برای افراد پناهنده، افراد ذینفع برای اخذ کمک مالی و همچنین ساکنان ملیت های دانشمند سوم با اقامت طولانی مدت با دسترسی نامحدود به بازار کار است. صندوق ائتلاف اتریش (OIF)، بورسیه های تحصیلی را به کسان واجد پناهندگی، به افراد با پوشش کمک مالی و افرادی که دارای فرمان اقامت طولانی مدت در اتریش هستند و واجد شرایط کمک تحصیلی دولتی نیستند (اجازه ماندن بدون محدودیت، اجازه ماندن برای وابستگان، اعضای خانواده) و کسانی که در دانشگاه ها / کالج های اطریش تحصیل می کنند، اعطا می کند.

 

ماهانه = 300 – برای همه دوره تحصیلی و بازپرداخت وجه شهریه / خرج های دوره قبل تحصیلی

 

بورسیه برای دانشگاه وبستر وین (Webster University Vienna)

دانشجویان ورودی در صورت نیاز ب حمایت مالی باید ثابت کنند که مدارس پیشین را با کامیابی گذرانده اند. قبل از اینکه دانشجو بورسیه را اخذ کند، یک هیئت انتخابی در وبستر وین تایید می کنند که تمام شرایط برآورده شده است. تجدید بورسیه برای هر سال آکادمیک جدید برای دانشجوی اخذ کننده بورسیه ارزیابی می شود. دانشجو برای حفظ بورسیه برای سال تحصیلی بعد باید میانگین GPA = 3 را حفظ کند. این بورسیه برای دانشجویان ورودی کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس است و بر پای بست، شرایط  اخذ بورسیه تحصیلی اتریش قابل اخذ می باشد.

 

بورسیه های بنیاد-نهاد-سازمان ای / بورسیه های تحقیقاتی:

دانشگاه فناوری گراز (Graz University of Technology)

بورسیه های گروه REMUS – SEBRING (دانشگاه فناوری گراز) – برتری کارشناسی و کارشناسی ارشد

بورسیه ها برای دانشجویان مونث در گویه مهندسی مکانیک

دانشگاه گراز 5 بورسیه را برای دانشجویان با استعداد و با دلیل ماده پیش درآمد کرده است.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 1,064
  • بازدید کلی : 6,154